Forum społeczności Tulpa.pl
Praca na temat Tulpy - Wersja do druku

+- Forum społeczności Tulpa.pl (https://tulpa.pl/forum)
+-- Dział: Tulpa (https://tulpa.pl/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Pytania i odpowiedzi (https://tulpa.pl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Wątek: Praca na temat Tulpy (/showthread.php?tid=3917)

Strony: 1 2


Praca na temat Tulpy - Bajka95 - 25-04-2016

Witam,
Cześć, zainteresowało mnie tematyka Tulpy. Obecnie jestem studentką i piszę pracę na ten temat. Szukam osoby, która mogłaby ze mną porozmawiać, oczywiście anonimowo. Jeśli ktos byłby zainteresowany i mogłabyś poświęcić mi trochę czasu byłabym bardzo wdzięczna. Mozemy porozmawiac tutaj albo na PW.
Przepraszam jesli watek zalozylam w zlym miejscu, jesli tak prosze admina o przeniesienie.

Pozdrawiam


RE: Praca na temat Tulpy - Ro Tembrin - 25-04-2016

Może podzielisz się z nami szczegółami swojego researchu? Co studiujesz, czego dotyczy praca, jakie pytania chcesz zadać?


RE: Praca na temat Tulpy - Mon - 25-04-2016

Chętnie porozmawiamy, pisz PW jeśli będziesz chciała.


RE: Praca na temat Tulpy - Arktala - 25-04-2016

Też możemy porozmawiać, (pisz PW, jak chcesz)

Miło, ze ktoś się zainteresował tym tematem pod tym kątem


RE: Praca na temat Tulpy - Bajka95 - 25-04-2016

(25-04-2016, 17:55)Ro Tembrin napisał(a): Może podzielisz się z nami szczegółami swojego researchu? Co studiujesz, czego dotyczy praca, jakie pytania chcesz zadać?

Jestem zainteresowana tematem Tulp od paru lat, więc kiedy usłyszałam o tym projekcie od razu pomyślałam że to jest dobry temat. Studiuje na wydziale Nauk spolecznych. Ciekawi mnie jak to działa i jaki ma wpływ na codzienne życie. Pytania dotyczyłby tylko zagadnienia Tulp.


RE: Praca na temat Tulpy - Hgerrah - 25-04-2016

A, co sie bede. Mi też możesz napisać.


RE: Praca na temat Tulpy - Envee - 26-04-2016