Forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z Wonderland i pytanie o forcing
Kategoria
#1
Pierwsza część tematu - nie należę do osób bez wyobraźni. Jestem pisarzem-amatorem, z masą światów na koncie, ale kiedy myślę, że mam wyobrazić sobie taki Wonderland... Nie wiem jak. Na czym to ma polegać? Zamykam oczy i wyobrażam sobie, że tam jestem? Jak mam się po nim poruszać? Czy świadomy sen jest dobrą techniką by się tam dostać? (już od dawno chciałem się go nauczyć).
Druga - chodzi mi o forcing pasywny. W wielu poradnikach jest napisane, że polega to na BEZUSTANNYM porozumiewaniu się z Tulpą. Ale bądźmy szczerzy - tak się nie da. Przynajmniej nie wszyscy tak potrafią. Nie każdy ma dar podzielności uwagi i może mówić o czymś ze znajomymi na głos, a w myślach zwracać się do Tulpy. Czy to koniecznie trzeba, tak jak mówią poradniki?

Napomnę, że jestem nowy w tym środowisku. Coś na kształt Tulpy miałem już od jakiegoś czasu, ale dopiero niedawno dowiedziałem się o tym fenomenie od swojej dziewczyny, która kiedyś próbowała ją stworzyć.
Pragnę teraz spowodać by moja Tulpa wyszła bardziej na światło dzienne, byśmy lepiej się porozumiewali, dlatego przyszedłem tutaj smiling
Odpowiedz
#2
Pewmie, że nie da się ciągle gadać do tulpy, ona też nie będzie ciągle gadać do ciebie. Nie musisz się sugerować poradnikami i nie sądzę, by w którymkolwiek było napisane, żebyś musiał gadać do tulpy cały czas, musiałeś źle zinterpretować coś. Najlepiej spędzać czas z tulpą, gdy masz na to czas i chęci, nie musisz poświęcać na to dużo czasu, nawet kilkanaście minut dziennie powinno wystarczyć.
WL może lepiej niech wytłumaczy ci ktoś kto go ma.
Odpowiedz
#3
Mon wyjaśnił drugą rzecz,więc ja postaram się wyjaśnić pierwszą.
Tworzenie WL jest zależne od osoby.Ja mimo tego,że jestem człowiekiem o ogromnej wyobraźni,długo miałam problemy z wonderlandem.