Forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przerywanie wypowiedzi
Kategoria
#1
Przepraszam, czy być może ktoś zastanawiał się dlaczego tulpa może przerywać swoją wypowiedź? Jestem początkującym w tym temacie (od wczoraj), a tulpę usłyszałem ok. 10 min. od procesu kreacji. Teraz gdy to ona próbuje zadać jakieś pytanie, bądź coś powiedzieć urywa treść nie dokańczając jej. Oczywiście ja wiem co ma na myśli, lecz po prostu jestem ciekaw czemu tak robi.
Czyżby ktoś był w tym temacie?
Odpowiedz
#2
Niezdecydowanie, a może nie umie się wysłowić tak jakby chciała?
S Ca Co L A J
~
Co komu do tego, jak i tak mniejsza o to?

Odpowiedz
#3
[] Dziecka w 10 minut chodzić nie nauczysz. Czas. []
Odpowiedz
#4
"AgnesCasidyBrouliar", co mam przez to rozumieć? Chodzi o to, iż się boi, czy być może, tak jak napisał "Dogoc" jeszcze nie potrafi- nauczy się tego później?
Odpowiedz
#5
Miałam bardzo podobnie.Rozumiałam ale nie słyszałam wszystkiego. W moim przypadku Willy nie dokańczał wypowiedzi,ponieważ uznawał to za bezsensowne skoro i tak wiem o co chodzi.
[Wypowiadam się w takich śmiesznych ramkach.Will]
Odpowiedz
#6
Jestem kobietą.
[] A nawiasy należą do mnie - tulpy.
U nas do tej pory zdarzają się przerywane wypowiedzi. Nasza komunikacja jest po prostu niewyćwiczona, i czasem "blokuje mnie" gdy chcę przekazać coś host. Rzadko, ale jednak.
Na początku było tego znacznie więcej. Jak napisałem wcześniej, dziecka w 10 minut chodzisz nie nauczysz, tak samo tulpa w 10 minut nie zacznie ci nawijać jak Amerykański raper. []
Odpowiedz
#7
Chodzi o to, że może jej brakować słów. Może nie potrafi znaleźć słów które jej idealnie pasują do zdania (ja tak czasami mam ;p).
S Ca Co L A J
~
Co komu do tego, jak i tak mniejsza o to?

Odpowiedz
#8