Forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin czatu (Discorda)
#1
Aby otrzymać możliwość pisania na kanałach tekstowych innych, niż te dostępne dla gości, napisz wiadomość do administracji, aby zweryfikować swoje konto na Discordzie. Aby zostać zweryfikowanym musisz posiadać aktywne konto na forum.

Postanowienia ogólne:
  1. Nie atakuj innych użytkowników, nie obrażaj ich, nie wywołuj kłótni. Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Celowe prowadzenie rozmowy dążącej do wywołania kłótni lub zaniżającej poziom rozmowy jest również zabronione.
  2. Zabrania się nękania użytkowników w jakikolwiek sposób, zarówno na kanałach jak i w prywatnych wiadomościach.
  3. Dopuszcza się użycie wulgaryzmu, na przykład w celu podkreślenia silnych emocji. Mimo to nadużywanie ich, kierowanie ich pod adresem innych użytkowników lub używanie mimo upomnień administratora lub moderatora może prowadzić do wyciągnięcia konsekwencji w postaci bana czasowego lub permanentnego. Za wulgaryzmy uważa się również te wygwiazdkowane.
  4. Twoje opinie są opiniami, a nie faktami. Możesz o nich mówić i dyskutować, ale nie zmuszaj nikogo do przyjęcia swoich poglądów.
  5. Na serwerze obowiązuje zakaz umieszczania treści o tematyce NSFW oraz o tematyce promocyjnej w kontekście wszelkich usług i produktów.
  6. Zabrania się umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem.
  7. Pseudonim użytkownika korzystającego z czatu może składać się z liter alfabetu łacińskiego, polskich znaków diakrytycznych, cyfr arabskich oraz znaków specjalnych i emotikon, jeśli ozdoby takie nie wywołują konieczności podjęcia czynności dodatkowych i nie zmuszają innych użytkowników czatu do korzystania ze źródeł zewnętrznych podczas ich wprowadzania. Konta użytkowników o pseudonimach łamiących zasadę, nieczytelnych, zawierających przekleństwa, niemożliwych do wymówienia lub utrudniających korzystanie z nich, zostaną usunięte z listy użytkowników serwera czasowo lub permanentnie.
Wypisanie zasad na każdą możliwą sytuację jest nieosiągalne. Próby wykorzystania luk w regulaminie traktowane będą jak próby jego złamania. Pamiętaj o zdrowym rozsądku i przede wszystkim bierz pod uwagę ostrzeżenia moderacji.

Nieprzestrzeganie regulaminu może prowadzić do nałożenia bana czasowego lub permanentnego. Unikanie nałożonej już kary może spowodować przedłużenie obecnej lub nałożenie kolejnej.
Serwer Tulpa.pl w serwisie Discord.com jest integralną częścią Forum Tulpa.pl. Korzystając z niego potwierdzasz znajomość Regulaminu Forum i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.
#2
1. Edytowano punkt 3.
Spoiler: Przed zmianą
Dopuszcza się użycie wulgaryzmu, na przykład w celu podkreślenia silnych emocji. Mimo to nadużywanie ich, kierowanie ich pod adresem innych użytkowników lub używanie mimo upomnień administratora może prowadzić do wyciągnięcia konsekwencji w postaci bana czasowego lub permanentnego. Za wulgaryzmy uważa się również te wygwiazdkowane.
2. Dodano punkt 7.
3. Zmiany kosmetyczne.

Dodany punkt 7 będzie mieć zastosowanie w ciągu trzech dni kalendarzowych od publikacji powiadomienia.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości