Forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin czatu (Discorda)
#1
Postanowienia ogólne:
  1. Nie atakuj innych użytkowników, nie obrażaj ich, nie wywołuj kłótni. Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Celowe prowadzenie rozmowy dążącej do wywołania kłótni lub zaniżającej poziom rozmowy jest zabronione.
  2. Na serwerze preferowane jest racjonalistyczne podejście do tematu, opierające się na aktualnie istniejącej wiedzy naukowej. Nawiązywanie, sugerowanie oraz przekonywanie do metafizycznego podejścia lub pochodzenia tulp jest zabronione.
  3. Twoje opinie są opiniami, a nie faktami. Możesz o nich mówić i dyskutować, ale nie zmuszaj nikogo do przyjęcia swoich poglądów.
  4. Na serwerze obowiązuje zakaz umieszczania treści o tematyce NSFW (poza wyznaczonym do tego kanałem) oraz o tematyce promocyjnej w kontekście wszelkich usług i produktów.
  5. Dopuszcza się użycie wulgaryzmu, na przykład w celu podkreślenia silnych emocji. Mimo to nadużywanie ich, kierowanie ich pod adresem innych użytkowników lub używanie mimo upomnień moderacji może prowadzić do wyciągnięcia konsekwencji w postaci bana czasowego lub permanentnego. Za wulgaryzmy uważa się również te wygwiazdkowane.
  6. Zabrania się umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem.
  7. Zabrania się nękania użytkowników w jakikolwiek sposób, zarówno na kanałach jak i w prywatnych wiadomościach.
  8. Pseudonim użytkownika korzystającego z czatu może składać się z liter alfabetu łacińskiego, polskich znaków diakrytycznych, cyfr arabskich oraz znaków specjalnych i emotikon, jeśli ozdoby takie nie wywołują konieczności podjęcia czynności dodatkowych i nie zmuszają innych użytkowników czatu do korzystania ze źródeł zewnętrznych podczas ich wprowadzania. Pseudonimy użytkowników łamiące zasadę, nieczytelne, zawierające wyrazy uznawane za wulgarne, niemożliwe do wymówienia lub utrudniające korzystanie z nich, po nieskutecznym ostrzeżeniu zostaną zmodyfikowane ręcznie przez administrację.
  9. Kategorie Kącik gier oraz Społeczność są widoczne po kliknięciu self-roli na kanale #role.
  10. Rola @socjal jest niezbywalna. Jeśli nie chcesz brać czynnego udziału w życiu społeczności, skontaktuj się z administracją serwera w celu zdjęcia roli. Po 3 miesiącach braku aktywności rola zostanie utracona. Użytkownik może samodzielnie nadać ją sobie ponownie po 1 miesiącu od jej utracenia. Po trzeciej utracie roli nie będzie możliwości ponownego jej nadania.
Wypisanie zasad na każdą możliwą sytuację jest nieosiągalne. Próby wykorzystania luk w regulaminie traktowane będą jak próby jego złamania. Pamiętaj o zdrowym rozsądku i przede wszystkim bierz pod uwagę ostrzeżenia moderacji i administracji.

Nieprzestrzeganie regulaminu może prowadzić do nałożenia bana czasowego lub permanentnego. Unikanie nałożonej już kary może spowodować przedłużenie obecnej lub nałożenie kolejnej.
Serwer Tulpa.pl w serwisie Discord.com jest integralną częścią Forum Tulpa.pl. Korzystając z niego potwierdzasz znajomość niniejszego Regulaminu i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.
#2
1. Edytowano punkt 3.
Spoiler: Przed zmianą
Dopuszcza się użycie wulgaryzmu, na przykład w celu podkreślenia silnych emocji. Mimo to nadużywanie ich, kierowanie ich pod adresem innych użytkowników lub używanie mimo upomnień administratora może prowadzić do wyciągnięcia konsekwencji w postaci bana czasowego lub permanentnego. Za wulgaryzmy uważa się również te wygwiazdkowane.
2. Dodano punkt 7.
3. Zmiany kosmetyczne.

Dodany punkt 7 będzie mieć zastosowanie w ciągu trzech dni kalendarzowych od publikacji powiadomienia.
#3
Dodano punkt 2. oraz zmieniono dalszą numerację punktów
Zedytowano punkt 9.
Dodano punkt. 10.
N/W razie pytań chętnie pomożemy.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości